logo
  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca

  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca
logo
  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca

  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca

Technical Customer Support Expert

Data publikacji: 2022-07-27 Firma: BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K. Miasto: Kraków
SALESmanago to Customer Engagement Platform dla ambitnych zespołów marketingowych eCommerce, które chcą być efektywnymi i zaufanymi partnerami CEO w zwiększaniu przychodów. Z naszych opartych na AI rozwiązań korzysta już ponad 2000 firm średniej wielkości w 50 krajach, a także wiele znanych światowych marek, takich jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victorias Secret 
 
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.
Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl 

Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

 

Technical Customer Support Expert
Miejsce pracy: Kraków
Czego wymagamy:
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość HTML,
  • podstawowa znajomość języka PHP,
  • podstawowa znajomość JS,
  • znajomość metod testowania aplikacji webowej,
  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów.
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy z platformami e-commerce (np. Magento, PrestaShop) lub WordPress,
  • doświadczenie w pracy w obsłudze klienta,
  • znajomość podstawowych pojęć z zakresu UX,
  • wiedza z zakresu bezpieczeństwa aplikacji internetowych.
Do Twoich zadań będzie należało:
  • wdrażanie klientom integracji wraz z testami,
  • cykliczne wewnętrzne testy integracji z platformami do prowadzenia sklepów internetowych,
  • wsparcie w postaci dokumentowania procesu integracji,
  • współpraca z zespołem developerskim oraz działem Customer Success,
  • uczestnictwo w spotkaniach online z klientami w celu analizy i rozwiązania błędu,
  • dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klienta.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy,
  • specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy,
  • bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu,
  • mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce,
  • specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Benhauer Sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Wyrażenie powyższej zgody na przetwarzane danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rozpatrzenia zgłoszenia w toku rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

    Płatny Staż w Dziale Wsparcia Aplikacji Logistycznych

    Logwin Poland Sp. z o.o.

    Piaseczno

    dzisiaj

    Jakie zadania na Ciebie czekają? Wsparcie zespołu, który odpowiada za ciągłość łańcucha dostaw poprzez bieżące administrowanie aplikacjami logistycznymi Analiza przepływu danych w systemach i poszukiwanie przyczyn rozbieżności Tworzenie raportów i...

    Szczegóły

    Visual Designer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

    Gdańsk

    dzisiaj

    As a Visual Designer, you will be in charge of creating Client’s cloud graphics and digital materials to the brand guidelines and style standards including, but not limited to, Slides, Graphical Assets and Marketing materials (Cloud Learning Services). As a Visual...

    Szczegóły
Więcej ofert pracy

Informacje dla kandydatów

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Praca

Oferty pracy

Powiązane tagi

Nowy Sącz Technical Customer Support Expert Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Kraków BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K. Konsultant ds. IT małopolskie Tarnów

Podobne oferty

Specjalista ds. pomocy informatycznej

Data publikacji oferty: 2022-08-12

Firma: Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zapewnienie sprawnego działania medycznych systemów informatycznych oraz specjalistycznego oprogramowania; sprawowanie opieki nad funkcjonowaniem skomputeryzowanych urządzeń do diagnostyki i...

Dowiedz się więcej »

Lead Software Development L3 Support Engineer (Software Developer)

Data publikacji oferty: 2022-08-09

Firma: HCL Poland

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

Workplace: Kraków As a Lead Software Development L3 Support Engineer , you will be responsible for: Troubleshooting and resolving BigFix Inventory issues reported by customers in the field from root cause analysis, trough the workaround/mitigation to the final fix...

Dowiedz się więcej »

IT Ops & Maintenance Engineer / Technical Support Engineer

Data publikacji oferty: 2022-08-09

Firma: Fashion Choice PTE LTD.

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Job Responsibilities: Responsible for the daily work of the companys helpdesk, including but not limited to the management and maintenance of PC equipment and printer equipment Responsible for the follow-up of the companys computer room and weak current related...

Dowiedz się więcej »

Kategorie

  • Praca
programistaj2ee praca logo

© 2010 - 2021 Programista J2EE. Wszelkie prawa zastrzeżone