logo
  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca

  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca
logo
  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca

  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca

Specjalista / Starszy Specjalista ds. Helpdesk w Biurze Informatyki

Data publikacji: 2022-08-01 Firma: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Miasto: Warszawa

Ogłoszenie numer: 7352676, z dnia 2022-08-01

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy Specjalista ds. Helpdesk w Biurze Informatyki

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: S/SS/BI_SWI/07/22

 

Opis stanowiska

  • czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego w Agencji;
  • konfiguracja stacji roboczych;
  • aktualizacja oprogramowania na stacjach roboczych;
  • bieżące wsparcie dla pracowników Agencji w zakresie usuwania problemów w funkcjonowaniu sprzętu komputerowego i dostosowania go do potrzeb użytkowników;
  • obsługa zgłoszeń użytkowników przy pomocy systemu GLPI;
  • wspieranie wdrożeń systemów informatycznych Agencji;
  • prowadzenie szkoleń i tworzenie instrukcji użytkowania zasobów IT;
  • uaktualnianie dokumentacji zasobów informatycznych Agencji;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz licencji zakupionego oprogramowania;
  • opracowywanie wymagań technicznych do dokumentacji przetargowej.

Wymagania

Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenia średniego,
  • znajomości systemu Windows 10,
  • znajomości zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sprzętu komputerowego,
  • wiedzy z zakresu sieci LAN oraz funkcjonowania protokołu TCP/IP,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
  • samodzielności i zaangażowania w realizację powierzonych zadań.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe – informatyka lub pokrewne,
  • wiedza z zakresu DNS, DHCP, FileServer oraz PrintServer,
  • znajomość usług Active Directory w kontekście zarządzania uprawnieniami użytkowników domenowych,
  • doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku typu helpdesk w zakresie:
    • zarządzania systemami Windows 10,
    • rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, w środowisku składającym się z przynajmniej 100 hostów,
  • znajomość technologii Azure od strony administracyjnej (Teams, OneDrive, Sharepoint, Exchange),
  • wysoka kultura osobista i umiejętność efektywnego komunikowania się z użytkownikami,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność współpracy w zespole, w tym dzielenia się wiedzą.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

    Web Developer / Grafik

    ROTENSO SPÓŁKA Z OGANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    Ruda Śląska

    dzisiaj

    Aplikuj do nas jeśli: masz doświadczenie w tworzeniu i uruchamianiu stron internetowych (dołącz swoje portfolio); znasz HTML, CSS i JavaScript oraz zasady projektowania RWD; znasz programy graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator); posiadasz doświadczenie w...

    Szczegóły

    Inżynier ds. Utrzymania Sieci

    Towerlink Poland

    dzisiaj

    Utrzymanie ciągłości pracy stacji bazowych telefonii komórkowej 2G,3G,LTE Diagnostyka i rozwiązywanie problemów sieci dostępowej i transportowej Akceptacja, konfiguracja i rozbudowa elementów sieci Udział w zarządzaniu majątkiem sieciowym firmy i...

    Szczegóły
Więcej ofert pracy

Informacje dla kandydatów

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Praca

Oferty pracy

Powiązane tagi

Pracownik help desk Warszawa Specjalista ds. Informatyki Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Płock Warszawa

Podobne oferty

Młodszy Specjalista IT Helpdesk

Data publikacji oferty: 2022-08-08

Firma: CCPORTER Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Zainteresowania tematyką z obszaru informatyki, nowych technologii, systemów contact-center Pro-klienckiej postawy i bardzo dobrych zdolności interpersonalnych Chęci podejmowania nowych wyzwań zawodowych, otwartości na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności;...

Dowiedz się więcej »

Specjalista ds. IT (Help Desk)

Data publikacji oferty: 2022-08-03

Firma: KGL S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Klaudyn

Oferujemy: prywatną opiekę medyczną Medicover (indywidualną, partnerską, rodzinną) kartę Multisport świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.) ubezpieczenie grupowe PZU pracowników oraz...

Dowiedz się więcej »

Specjalista ds. IT (Help Desk)

Data publikacji oferty: 2022-08-03

Firma: KGL S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Czosnów

Oferujemy: prywatną opiekę medyczną Medicover (indywidualną, partnerską, rodzinną) kartę Multisport świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.) ubezpieczenie grupowe PZU pracowników oraz...

Dowiedz się więcej »

Kategorie

  • Praca
programistaj2ee praca logo

© 2010 - 2021 Programista J2EE. Wszelkie prawa zastrzeżone