Specjalista ds. wsparcia IT
Data publikacji: 2025-04-26
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miasto: Warszawa
Ogłoszenie numer: 9750067, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV).
- Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów.
- Koordynacja konserwacji i napraw laptopów.
- Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach.
- Wydawanie sprzętu służbowego nowo zatrudnionym pracownikom.
- Realizacja dodatkowych zadań wynikających z potrzeb.
Wymagania
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość obsługi komputerów i urządzeń biurowych.
- Umiejętność szybkiej diagnozy i rozwiązywania problemów oraz organizacji pracy.
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie.
- Praca poniedziałek-piątek, 09:00-17:00.
- Wdrożenie do stanowiska.
- Stabilność zatrudnienia w firmie o zasięgu międzynarodowym.
- Przyjazne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Asseco Data Systems S.A.
Gdańsk
dzisiaj
Zadania: prowadzenie szkoleń oraz prezentacji dla użytkowników oprogramowania z zakresu podatków i opłat lokalnych oraz innych obszarów związanych z administracją samorządową, tworzenie dokumentacji użytkownika, tworzenie prezentacji multimedialnych,...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
dzisiaj
Zarządzanie infrastrukturą jako kodem (IaC) przy użyciu narzędzi Terraform i Ansible w celu automatyzacji środowisk. Projektowanie, wdrażanie oraz skalowanie aplikacji kontenerowych opartych o Docker i Kubernetes. Tworzenie i utrzymywanie pipelineów CI/CD...