Project Manager
Opis stanowiska:
- Zarządzanie projektami w spółkach z grupy:
- Opracowywanie harmonogramów, budżetów i planów projektów.
- Monitorowanie postępu prac, identyfikowanie ryzyk i wprowadzanie działań korygujących.
- Koordynowanie pracy zespołów, po stronie biznesu, IT oraz dostawców zewnętrznych.
- Pełnienie roli analityka biznesowego.
- Współpraca z klientami i interesariuszami w celu zapewnienia zgodności wdrożenia z ich oczekiwaniami.
- Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentacji projektowej.
- Utrzymywanie wysokiej jakości realizacji projektów:
- Stosowanie odpowiednich narzędzi i metodyk zarządzania projektami.
- Dbałość o terminowość i jakość dostarczanych rozwiązań.
- Zarządzanie zmianami w projekcie w odpowiedzi na nowe wymagania lub wyzwania.
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi w Grupie.
- Analiza wyników po zakończeniu projektów oraz identyfikowanie obszarów do usprawnienia.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, zarządzanie, ekonomia, inżynieria lub pokrewne).
- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami, w szczególności w obszarze wdrożeń systemów informatycznych (ERP, CRM, BI, inne).
- Doświadczenie w analizie biznesowej, w tym zbieraniu i dokumentowaniu wymagań klienta, umiejętność mapowania procesów biznesowych (BPMN).
- Znajomość metodyk zarządzania projektami (PMI, PRINCE2, Agile, Scrum).
- Umiejętność pracy z narzędziami do zarządzania projektami (MS Project, środowisko Office365).
- Znajomość procesów biznesowych w obszarach takich jak finanse, logistyka, produkcja, HR lub sprzedaż.
- Biegła znajomość języka angielskiego (praca w środowisku międzynarodowym).
- Zrozumienie architektury IT i procesów wdrożeniowych.
- Certyfikaty w obszarze zarządzania projektami lub analizy biznesowej.
Oferujemy:
- Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów,
- Po okresie wdrożenia zapewniamy możliwość pracy hybrydowej (3 dni biuro / 2 dni home office),
- Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9,
- Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med.,
- Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe,
- Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Contract Administration i spółki powiązane z siedzibą przy ul. Hrubieszowskiej 2, 01-209 Warszawa: Advartis Business Services sp. z o.o. Crowe Advartis Accounting sp. z o.o. Crowe Advartis Consulting sp. z o.o. Crowe Advartis Tax Advisers sp. z o.o. CA Property Services sp. z o.o. Poland Audit Services sp. z o.o. TGC Ordowska Kancelaria Prawnicza sp. k. TGC Rogozik Kancelaria Prawnicza sp. k. TGC Corporate Services sp. z o.o. TGC Tax Advisers sp. z o.o.
Ponadto, informujemy, że:
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, , usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych..
- Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może nastąpić przez złożenie oświadczenie w jeden lub kilka z poniższych sposobów: - wysłanie pisemnego oświadczenia na adres ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa, - wysłanie oświadczenia o cofnięciu zgody drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected]
- Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; https://uodo.gov.pl.
- Odbiorcami danych mogą być podmioty publikujące powyższe ogłoszenie rekrutacyjne oraz podmioty z nimi współpracujące, a także dostawcy i firmy serwisujące systemy IT wspomagające przetwarzanie danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
- Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w CA pod adresem email: [email protected].