Programista j2ee logo
  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca
  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca
Programista j2ee logo
  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca
  • Strona główna
  • Oferty zatrudnienia
  • Praca

Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników w Centrum Informatycznym

Data publikacji: 2025-06-24 Firma: Uniwersytet Medyczny w Lublinie Miasto: Lublin

UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
Jedna z wiodących uczelni medycznych w Polsce, łącząca 75-letnią tradycję z nowoczesnym podejściem do nauki, edukacji i komunikacji poszukuje osoby na stanowisko:

Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników w Centrum Informatycznym
Miejsce pracy: Lublin

Poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników (Koordynatora Działu Helpdesk IT), która będzie odpowiedzialna za zarządzanie pracą zespołu pracowników w ramach Działu Helpdesk IT oraz rozwój i nadzór nad usługami IT na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie. 


Główne zadania na stanowisku:
  • Koordynacja pracy zespołu oraz bieżące zarządzanie procesami działu
  • Monitorowanie realizacji zadań oraz ocena efektywności zespołu
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju usług IT w oparciu o potrzeby Uczelni
  • Udział w projektach oraz wsparcie użytkowników końcowych
  • Wykorzystywanie i rozwijanie istniejącego oprogramowania IT
Zakres obowiązków technicznych:
  • Instalacja i aktualizacja oprogramowania komputerowego
  • Zarządzanie, utrzymanie i administracja komputerami użytkowników oraz urządzeniami peryferyjnymi
  • Zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym i biurowym
  • Koordynacja instalacji, konfiguracji i obsługi urządzeń multimedialnych (rzutniki, ekrany, monitory)
  • Wsparcie techniczne użytkowników końcowych
  • Nadzór nad systemami alarmowymi i monitoringiem
  • Utrzymanie i obsługa sprzętu drukującego
  • Reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników oraz uczelni
  • Raportowanie statusu zadań
  • Śledzenie nowości technologicznych oraz ich implementacja w środowisku uczelni
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe IT
  • Min. 4-letnie doświadczenie pracy w obszarze wsparcia użytkowników
  • Min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem IT i projektami
  • Umiejętność organizacji pracy zespołu i delegowania zadań 
  • Znajomość środowiska wsparcia technicznego (Helpdesk)
  • Znajomość Active Directory na poziomie podstawowym
  • Znajomość konfiguracji i działania usług DHCP, FTP, DNS
  • Dobra znajomość rozwiązań chmurowych
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość Microsoft Office 365, w szczególności: Word, Excel, OneDrive, Teams, OneNote, SharePoint
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w prestiżowej instytucji
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny i benefity pracownicze
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w zarządzaniu nowoczesną infrastrukturą IT
  • Praca w doświadczonym i zgranym zespole 
  • Możliwość samodzielnej organizacji pracy oraz elastyczność w realizacji zadań
Wymagane dokumenty:
  • CV i list motywacyjny
  • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór formularza),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór oświadczenia)
APLIKUJ TERAZ

Informacje dla kandydatów

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Praca

Oferty pracy

Powiązane tagi

Kierownik Projektu lubelskie Zamość Kierownik ds. Informatyki Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników w Centrum Informatycznym Uniwersytet Medyczny w Lublinie

Podobne oferty

Kierownik / Kierowniczka ds. IT

Data publikacji oferty: 2025-06-16

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Organizacja, koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu. Przygotowanie i realizacja budżetu jednostki. Nadzór nad zarządzaniem zasobami informatycznymi, wdrażanie nowych systemów. Administrowanie systemami IT i kontami użytkowników. Optymalizacja...

Dowiedz się więcej »

Kategorie

  • Praca
programistaj2ee praca logo

© 2010 - 2021 Programista J2EE. Wszelkie prawa zastrzeżone